Najczęściej zadawane pytania

Przed nawiązaniem współpracy z nami z pewnością będziecie mieć kilka pytań dotyczących naszej oferty, sposobu pracy i ważnych terminów. Na wiele z nich możecie znaleźć tutaj odpowiedź. Jeśli jednak jakieś pytanie nadal Was nurtuje, zachęcamy do kontaktu! Chętnie wyjaśnimy wszelkie wątpliwości i poznamy Was oraz Wasze oczekiwania bliżej.

Pracujemy na terenie całego Kraju, ale z racji tego, iż jesteśmy z Pajęczna nasze usługi obejmują w 100% takie miasta jak Częstochowa, Wieluń, Działoszyn. Pracujemy także bardzo często dalej: Radomsko, Piotrków Trybunalski, Łódź, Pabianice... Jeżeli nie jesteś pewny/a, czy dojedziemy- dojedziemy! 🙂 kwestia ustalenia w jakie miejsce!

Realizujemy reportaż ślubny dbając o każdy detal, dlatego też byłoby miło gdybyśmy mogli popracować z Wami co najmniej 50-60 minut u każdego z Was. Nie przejmujcie się jednak, wszystkie godziny oraz szczegóły ustalamy bezpośrednio z parą młodą dopasowując się do wszelkich wymagań i znajdując najlepsze rozwiązania dla każdego z nas.

Tak! Przeszliśmy specjalny kurs, który zakończono wydaniem licencji pozwalającej na fotografowanie oraz filmowanie w kościołach. Dokument został wydany przez Kurię Metropolitalną w Częstochowie. Doskonale wiemy jak zachować się w obiektach sakralnych.

Każde z zamówień traktujemy indywidualnie, ustalamy z Wami w jakiej formie otrzymacie materiały. Standardowo są to w pełni personalizowane materiały (min.) grawerowany pendrive w ozdobnym etui, albumy, fotoksiążki, odbitki . Wszystkie materiały trzymają jedną linię kolorystyczną, są spójne i eleganckie :)

Niestety tutaj nie ma reguły, kto pierwszy ten lepszy 🙂 są terminy, które są bardziej oblegane, są też takie które pozostają wolne. Rezerwacja terminu jest równoznaczna z podpisaniem umowy oraz wpłatą zadatku. Nie prowadzimy w swojej firmie rezerwacji w innej formie.

Pracujemy na profesjonalnych lustrzankach firmy Canon, z jasnymi obiektywami. Podczas realizacji materiału na Państwa weselu korzystamy z dodatkowych lamp rozstawionych po rogach sali… Ponadto, podczas pracy nad materiałem video wykorzystujemy rejestratory oraz szereg stabilizatorów z najwyższej półki (między innymi Slidery, Gimbale, Glidecamy itd), posiadamy także drona w swojej ofercie.

Wszystko da się zrobić, nie mniej jednak gorąco zachęcamy do realizacji pleneru w innym terminie, ze względu na ilość czasu jaką będziemy mogli poświęcić na ujęcia. Ponadto, w innym dniu mamy możliwość odwiedzenia kilku miejsc i wybrania optymalnej godziny na foto/video 🙂

Ale nie martwcie się! Podczas weselnego zamieszania staramy się złapać kilka kadrów przy sali, w plenerze :)...

Trzy miesiące, chyba że ustalimy sobie inaczej (bo np. jedziecie na urlop i Was nie będzie, lub pogoda nie sprzyja ładnym kadrom : ) )

Nie martwimy się tym tematem, przekładamy na inny dogodny dla nas termin i reszta rzeczy pozostaje bez zmian :) Pamiętajcie jednak, że pogoda "nie dopisująca" to taka, gdzie mamy ogromną ulewę. Chmurki w powietrzu to dobra sprawa :)

Cena usługi jest stała, dzień tygodnia nie ma na nią wpływu… realizujemy dla Państwa materiał tak samo w sobotę jak i we wtorek :)

Cały materiał staramy się oddać jak najszybciej to możliwe, stawiamy na zadowolenie klienta. W zależności od sezonu oraz nakładu pracy, jaki musimy włożyć w realizację. Staramy się po powrocie z realizacji zlecenia udostępnić kilka kadrów do wglądu, „na świeżo” … W przypadku wesel nawet na poprawinach można pochwalić się już pierwszymi ujęciami jakmarzenie 🙂

Płatność za naszą usługę podzielona jest (w przypadku wesel) na 3 etapy: 1 etap przy podpisaniu umowy, zapoznaniu się z naszym portfolio, 2 etap rozliczany po wykonanej pracy i 3ci etap przy odbiorze gotowego materiału z Waszą pamiątką. Faktura/Paragon do Waszej dyspozycji, jako potwierdzenie zapłaty.

Dojeżdżamy w każdy zakątek kraju, umową się nie martwcie! Jeżeli jesteście zdecydowani wygenerujemy Wam umowę w formie PDF-a i wyślemy na maila, podpisaną umowę odrzucacie do nas mailem- płatność załatwiamy przelewem i widzimy się w dniu wesela, lub na sesji narzeczeńskiej :) Oczywiście będzie nam niezmiernie miło, jeśli będziemy mieli okazję spotkać się osobiście przed weselem :)

Dostęp do strefy klienta otrzymuje od nas KAŻDA para młoda, która zdecyduje się na nasze usługi. W środku masa przydatnych rzeczy, między innymi wzorniki, cenniki, przykładowe logotypy jakie mogą pojawić się na Waszych materiałach, miejscówki w jakie możemy pojechać na plener ślubny wraz z przykładowymi fotkami, Wasza galeria zdjęć, system do wyboru fotografii do albumu czy też tych do strony dla Waszych gości weselnych. Otrzymujecie od nas możliwość ustawienia strony z prywatną galerią dla gości, poprzestawiania fotografii czy też ukrycia tych, które chcecie zachować tylko dla siebie. W strefie klienta będziecie mieli także cały plan wesela, jaki ustalimy wspólnie wraz z adresami i godzinami, gdzie się pojawiamy :)

Kochani, tutaj nasza odpowiedź zawsze jest stanowcza- NIE. Dlaczego? Dlatego, że zdjęcia które realizujemy dla Was poddawane są odpowiedniej selekcji, wybieramy najlepsze kadry i odrzucamy te, które się naszym zdaniem nie nadają. Przeważnie odrzucamy zdjęcia, na których nie trafiliśmy z ostrością lub coś nie gra w kadrze :) Ilości zdjęć zawarte w Waszych umowach są określeniem minimum jakie otrzymujecie, co oznacza, że nawet mając 500 zdjęć w umowie możecie otrzymać ich 700 albo 800. Wierzymy, że wybierając właśnie nas jesteście w stanie zaufać naszej ekipie i powierzyć nam ten niezwykle ważny element jakim jest wybór zdjęć do obróbki :) To samo dotyczy materiałów wideo. Jeżeli uznacie, że któregoś konkretnego wujka bądź cioci Wam brakuje- postaramy się go odszukać i dorzucić do finalnego materiału, który otrzymacie :)

Oczywiście kochani, ale takie rzeczy już u nas bezpośrednio na spotkaniu :) Nie wrzucamy całych materiałów z prostego powodu - duże rozmiary plików oraz przede wszystkim RODO :)

Kochani to wszystko zależy od tego, jaki pakiet wybierzecie. Standardowo jest to jeden fotograf oraz jeden filmowiec. Mamy także opcje na większe pakiety- dopytujcie bezpośrednio u Bartosza :)

Wszystkie kwestie z ilością godzin pracy ustalamy przy podpisaniu umowy, istnieje możliwość przedłużenia o dodatkowe godziny, jeżeli podczas wesela stwierdzicie, że warto :) Najczęściej jesteśmy z Wami do oczepin (mniej więcej 1:30)

Kochani, do 50km od miejsca naszego zamieszkania nie musicie się obawiać o tego typu koszty- dojeżdżamy na miejsce i wracamy tego samego dnia (a w zasadzie nocy :) ) do siebie. Powyżej 50km doliczamy 1,5 za km. Przy dalszych odległościach liczymy na pokój, aby odpocząć po całym dniu pracy i bezpiecznie wrócić do domu.

Kochani, Wasze materiały przetrzymujemy do końca każdego sezonu ślubnego. W przypadku jakiejkolwiek awarii macie szansę zgłosić się po kopię bezpieczeństwa :)

Wszystko zależy od tego, jaki pakiet dla Was "uszyjemy" :) Takie kwestie ustalamy w trakcie podpisywania umowy.

Oczywiście, po pierwszym bloku tanecznym staramy się zorganizować zdjęcie grupowe oraz indywidualne z każdą parą, która ma życzenie się z Wami sfotografować.

Zawsze staramy się wyglądać adekwatnie do tego, gdzie pracujemy. Na weselu w strojach oficjalnych, oczywiście :) Nie wyobrażamy sobie przyjść do pracy w trampkach i t-shircie :)

Oczywiście, że NIE. Jesteśmy w pracy i realizujemy najważniejszą pamiątkę dla Was z tego wydarzenia. Kieliszki czy inne elementy do alkoholu przy naszym stoliku mogą nie istnieć- zadowala nas łyk zimnej wody i dobrej kawy :)

Z lamp błyskowych korzystamy tylko na sali weselnej, podczas zabawy. Przygotowania oraz ceremonia pozostają elementami bez błysku.

Pracujemy w różnych warunkach, dopasowując się do elementów zastanych. Oczywiście im lepiej przygotowana sala, tym przyjemniej się pracuje. Jedyne czego nie lubimy to lasery w ekipie grającej (zespół/dj). Dlaczego? Dlatego, że laser potrafi uszkodzić nasz sprzęt, na którym pracujemy.

Tak, w naszych torbach mamy odpowiednią ilość sprzętu, aby pracować bez stresu o Wasze wspomnienia. Zarówno pod względem aparatu jak i kart pamięci czy innych elementów- możecie być spokojni :)

Kochani, w tym miejscu liczymy na Wasze zaufanie. Obrabiając materiał foto oraz montując wideo robimy selekcję z największą starannością o każdy detal. Wybieramy kadry i ujęcie, aby pasowały do całości. Tutaj warto zaznaczyć, że selekcja materiału to starannie wykonany proces. Zdarza się, że wybieramy tych zdjęć do obróbki dużo więcej niż macie w umowie :)

Niestety musimy Was zasmucić. W dniu wesela nie wozimy takich rzeczy, ponieważ ilość sprzętu w naszym bagażniku jest ogromna. Nie martwcie się jednak, w większości przypadków sale weselne mają takie sprzęty u siebie :)

5 / 5 Ocen: 11
weselezklasa.pl
mywed
tiktok jakmarzenie
facebook
instagram
youtube
mywed
niteckidesign